Reklamation over fejl

Reklamation

Hvis du har købt en vare, og der er en materiale – eller fabrikationsfejl på varen, finder købeloven anvendelse. Du har ret til at reklamere over fejl på varen i 24 måneder fra leveringstidspunktet.

Hvis der er fejl på varen, skal vi bede dig om at gøre følgende:

  • Skriv en e-mail til info@dotsandstribes.dk eller send et brev til Dots & Stribes ApS, Lærkevej 8, 4040 Jyllinge.
  • Beskriv fejlen så detaljeret som muligt
  • Send et billede af fejlen, hvis muligt.
  • Medsend dit ordrenr. eller fakturanr.

Når vi har modtaget din e-mail eller dit brev, vil vi hurtigst muligt kontakte dig med et forslag til en løsning på sagen.

Bemærk at Dots & Stribes ApS er ansvarlig for fabrikationsfejl og materialefejl. Fejl, der opstår som følge af forkert brug af varen, er vi ikke ansvarlige for.

Hvis vi beder dig om at sende varen retur, skal du sende den til Dots & Stribes ApS, Lærkevej 8, 4040 Jyllinge. Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Vi refunderer dine rimelige fragtomkostninger, hvis vi er ansvarlige for fejlen. Gem kvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Klageadgang til Forbrugerklagenævnet

Kan vi ikke blive enige om en løsning på din reklamation, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også indgive din klage via www.forbrug.dk.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klagen indgives her: http://ec.europa.eu/odr

Brands